onsdag 18 maj 2011

Rain is all over the place

Det regnar...och åskar...och blixtrar...


Men tidigare idag var det sjukt varmt! Har haft en ok dag...egentligen bra förutom att jag mår piss! Har aldrig varit så allergisk i hela mitt liv!! Är snorig, svullen i halsen, ont i huvudet och tunga ögon...har tagit två tabletter men det var nog försent...börjar lätta något nu efter jobbet.


Ville bara skriva också att det var en väldigt kul fest igår! Alla vi "unga" var där och även några av de "äldre unga". Skitkul kväll, gott vin, bra musik och massa sjuka skämt. Ni kan ju tänka er hur det blir med en mix av crazy svenskar, irländare, holländare, engelsmän...bara helt grymt helt enkelt!


Nu har jag precis ätit min favvoglass...så sjukt sötsugen!


Om en stund ska vi ha vår samtalsgrupp/tjejgrupp, ska äta middag och se på film. Vi ska vara hemma hos Sam och det blir jag, Sam, Camilla, Alex, Karin, Anne-Maiike, Liz och Johanna.


Nu är min transport från Siria till Budapest flygplats bokad förresten, skönt, men konstigt...



Puss så länge!

Inga kommentarer: