söndag 8 maj 2011

Min helg!

Fredag; hade en skön hemmakväll med HOUSE serien och skypade med min familj. Jättekul!

Lördag; Storstädade hela huset jag och mina roomies. Sen solade vi, läste, lyssnade på musik... På kvällen var det födelsedagsfest för två tjejer som fyllde 23 år, det var dress up party! Jag älskar det! Jag var klädd som en arabisk prinsessa med aladdin byxor, linne, stora örhängen, armband, stor ring, turban gjord av min marockanska sjal och kraftig sminkning med mörka ögon... Annars på festen så medverkade bla Snövit, en clown, en zebra, en giraff...
Vi drack gott vin och whiskey, lyssnade på musik, pratade och dansade...

Söndag; Tog en två timmars promenad med Alex från 10- 12, härligt men rätt kallt!
Sen så gick jag hem och tog en dusch innan jag gick hem till Alex och åt brunch med Alex, Alanna, Johanna, Josefina, Gid, Jonny och Dave. Killarna pallar inte med att äta som vi svenska tjejer; jag, Johanna och Alex åt tills vi nästan mådde illa... Efter det gick jag hem och skypade med familjen och har nu även skypat med Carro och Marcus! Längtar efter er alla!
Nu ska jag äta något...

Love you
Olga

Inga kommentarer: