onsdag 4 maj 2011

3 veckor!

Hej familj och vänner!

Idag är det precis tre veckor kvar tills vi ses, sjukt vad tiden går... men nu vill jag ändå att den ska gå fort. Fast att jag ska få tid att pussa och krama alla barnen och säga "hejdå på ett tag" ...

Nu är LM här vilket är kul! Två av lärarna är mina gamla lärare och så känner jag en av eleverna och känner igen några andra av dem...

De bor i en by en bit bort så vi gamla LM tjejer ska dit ikväll och äta middag.

Annars idag har det gått bra, hade med oss några LM tjejer på adult literacyn imorse och på Hw cluben på eftermiddagen. Vi hade bland annat vårat första test med engelska klassen vilket väl gick ok...men stavningen är mer som det låter när de pratar. Men de gör framsteg!

Hoppas ni mår bra!
Puss Olga

2 kommentarer:

Anonym sa...

Raringen!

Hur räknar Ni i Romania!? IDAG är det precis 3 veckor tills Du kommer hem!! Du kommer ju hem den 26:e maj en torsdag. Vore synd om Du åkte till flygplatsen en dag för tidigt, ha ha.
Vad kul att LM-Engströmare är på besök...
Hilda är nu i Bryssel, så vi är en liten familj härhemma... Hon har det jättebra och besöker EU-parlamentet bl.a.
Glöm inte att gå upp till M på Perla och säga hej-då, tror hon skulle uppskatta det mycket...

Älskar Dig/Mum

Anonym sa...

Ciao Wing!

Ja, då är det ett rum till som står tomt, vad är det frågan om?
Cotten och jag tycker det börjar bli lite spöklikt härhemma...
Vi är ju vana vid mycket Stökåbök och nu är det bara Higgen här, hm
Om Du inte är hemma inom 4 veckor så gör vi om Ditt rum till hönshus!!!

KRAM Sigge och Cotten