torsdag 3 februari 2011

News

Vilken dag. Jag känner mig hlt exhausted, mentalt.
Hade club och det gick bra, fram till slutet då ett barn som inte går i vår club betedde sig illa. Var våldsam, bråkade och sådär. Det slutade med att vi alla kände oss ledsna och lite arga, fast vi älskar honom. Hur ska man hantera sånt här? Vi vet att han har det svårt. Kan inte skriva så mycket mer än så här på bloggen om händelsen.

Mer...tjejen som jag berättade om som skulle gifta sig, dte blev aldrig av. Bröllopet är framskjutet. Ibland är det svårt att förstå sig på andras kulturer.

Nu ska jag på middag med bla Liz, Johnny, Alex, Josefina mfl.

Tjingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ciao Olgi!

Kan vi bo hemma hos dig när vi kommer nösta Fredag?

Cotttten o Sziggge

Anonym sa...

Älskling!

Nu lagar vi Fisk Ramel som vi vet att Du gillar, då tänker vi extra på Dig sötnos...
Vad underbart att vädret ser ut att bli varmare och bättre lagom till att pappa och Stökåbök kommer.

Vi har haft en fin helg, igår var Harald o LM här på middag, trevligt.

Du måste tänka ut om det är nåt särskilt som skall tas med till Dig... Jag skulle helst vilja laga Dina älsklingsrätter i olika lådor att ta med...
Tyvärr funkar det ju inte...

Vi längtar sååååååå mycket alla efter Dig, Du fina...

Kärlek från oss alla på Villa Åshult