måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Grattis på alla hjärtans dag!
Grattis spec till mamma på alla hjärtans dag! Älskar dig och längtar tills du kommer hit! Tack så mycket för ditt fina alla hjärtans dag kort som jag fick idag!

Min dag har varit jättebra! Hade ju med mig Hilda, Hedvig och pappa i community för första gången idag (ja eller pappa var ju här förra året) och det var jättekul. På fm var vi runt hos många familjer och pratade och sådär och jag presenterade dem, alla var jättenyfikna på dem och alla barn ville såklart kramas och leka...de små barnen smälte deras hjärtan direkt...

På em hade jag skolklubb och då var de med i mitt klassrum och hjälpte till. Grymt kul!

Nu på kvällen har de varit hemma hos mig på middag, även Julia var med. Jag lagade potatis,morötter,lök,palsternacka och paprika i ugn och till det kyckling i en god sås med broccoli och fetaost bla...vi drack vin och till efterrätt gjorde jag fruktsallad med grädde. Gott och mycket roligt!! Nu har de precis gott hem och jag ska läsa lite och sen sova...
Imorgon är det inget jobb och vi har tänkt att åka in till Arad och äta lunch och bowla eller gå på bio. Sen blir det nog middag på hotellet.
Puss och kram och kärlek
Olga

1 kommentar:

Anonym sa...

Finaste lilla O!
Det låter helt underbart. Förstår att det måste vara härligt att få vissa systrarna allt som Du tidigare bara kunnat beskriva för dem.
Förstod också av pappa att han var imponerad av skolan.
Tänk att Du nu fått bjuda på middag nere i Ert hus, kul...
Vad roligt att kortet kom fram på rätt dag...
Saknar Er mycket, men tänker på hur kul vi skall ha när jag snart kommer till Dig.

Älskar Dig/Mum