måndag 7 februari 2011

Helgen i kort

Good weekend- as usual!

Friday; Pratade länge med mamma på telefon, jättekul! Var hemma hos de andra tjejerna och hängde med Josefina, Alex, johnny och Gid. Sen blev det Ice Age! Haha! Jag sov över där :)

Saturday: Vaknade vid 10.30 och sen åt jag, Johanna, Josefina, Alex och Alanna världens frukost. Sen hjälpte jag dem lite hemma med ved och sådär. Sen pratade jag länge med Hilda på telefon! Längtar tills de kommer! Eftersom att vädret var FANTASTIC och jag och Alex ÄLSKAR att promenera gick vi på en promenad. En promenad som varade från ca 14.45-18.15 haha... väl hemma hade jag, Julia och Märtha en skön kväll.

Sunday: Jag sov länge och var ensam hemma större delen av dagen då Julia och Märtha var iväg på varsitt håll och promenerade. Jag såg på film; "Going the distance", städade, promenerade, läste och skypade med Linnea Rodås. Grymt kul!

Idag, måndag, var det en härlig dag med underbart väder! Vi i mitt team har nu permanent flyttat ut till våra lokaler i byn där vi nu alltid kommer vara, vi sparar mycket tid på det, så det är nice! Hw club idag gick så bra! I alla fall för mina tre klasser som skötte sig bra!

Iorgon åker Alex hem på semester i två¨veckor så ikväll ska jag, Alex och Johnny hem till Johnny och laga mat.

Längtar till friday!
xxx

1 kommentar:

Anonym sa...

Little O!

Om tre dagar har Du systrarna och pappa på plats. Förstår att Du längtar...
Kommer att bli väldigt tomt för mig här hemma, men jag hoppas att Ni har tid att skypa med mig...
Idag skiner solen men det är fortfarande ganska mycket snö och väldigt isigt.
Vad kul att det skall bli så fint väder hos Er nu, det gillar Din frusna familj som kommer.

Stor kram och som alltid, kärlek/Mum