fredag 5 februari 2010

Ce face?

Helg! Veckorna gar sa fort! For det ar sa roligt!!

Idag har vi sorterat skor, haft hw club och delat ut mjol! Mycket produktiv dag, jobbig men mycket rolig!

Forresten en trakig grej...vi hade var kanin Hugo i fem dagar sen dog han!! Hur tragiskt ar inte det?! Stackarn. Han var en manad gammal.

I helgen sa....

Ikvall kommer Alanna!! Wiiieeee! :D
Imorgon fyller Chloe 18 sa det ska firas!! Pa kvallen ska vi ha fest, hela org. ar bjuden och temat ar mustach. Jag ska ha svarta klader och en hulk hogan mustach, buskiga ogonbryn, eyeliner, kanske polisonger, flata och lana Johnnys svarta skinnjacka i motorcykelstil. Jag kommer val se ut som en riktig harley davidson grabb eller vad tror ni?!

Vad ska ni gora i helgen? Hander nagfot roligt i kara GBG?

Karlek i massor! Olgi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ce face?
Vad betyder det egentligen?
Hur mår ni kanske??

Hur som helst jag kommer också på festen.
Kanske blir jag lite sen.
Mustach ...hm.. funkar det med mina morrhår??

Cotten

Anonym sa...

Älskling!

Hoppas att Ni tar kort, så vi får se hur Du ser ut i mustasch..
Jag fick ett trevligt mail från Beth idag, har Ni snö?

I morgon skall jag nog leta rätt på mina längdåkningsskidor i källaren, eftersom det är för halt för löpträning.. Kan bli jättekul...

Kram och kärlek/Mum

Olga sa...

Mamma! haha ja jag ska forsoka maila ett kort! Ja vi har lite sno, det snoar idag. Imorgon ska vi alla aka till nagra backar har i rumanien och aka skidor. Man kan valja pa skidor, snowboard, slade.jag, Miia mfl ska aka slade, kan nog bli kul har aldrig gjort det.

Aa jag gillar langdskidakning, vad kul! PUSS

Cotten! Bien, ci tu? Det betyder hur mar du, eller vad gor du.
Synd att du inte dok upp pa festen, Abdi klangatde efter dig. Morrharen hade funkat bra! PUSS