måndag 8 februari 2010

Dece no face normal?


Rubriken har egentligen inget med inlagget att gora..men den ar rolig, ett intern skamt och betyder; varfor kan du inte gora saker normalt??

Dagen har varit bra aven om jag kant mig valdigt trott av nagon anledning. Vi hade skoutdelning for kvinnor idag pa fm och pa em hw club. Allt gick bra!

Ga in pa networks hemsida sa kan ni nu se bild pa mig! :D

Helgen var ananrs valdigt bra! I fredags kom Alanna, sa roligt att hon ar tillbaka, vi star varandra nara och jag har verkligen saknat henne! I lordags fyllde ju Chloe 18 sa vi firade henne hela dagen; vackte henne sjungandes, gav henne presenter och sa at vi alla en stor frukost tillsammans, bla pannkakar, glass..pa kvallen hade vi mustachfesten och det var sa lyckat! Alla sag sa sjukt roliga ut! JAg lagger in en bild sa kan ni ju skratta at mig och Camilla. Jag kan erkamnna att jag ser lite scary ut och de flesta tyckte att vi covasinttjejer var lite crazy men det ar det som ar sa kul. :) Dece face normal liksom!? :D

Imorgon ska vi (alla fran org. som vill) aka till ett stalle dar man kan aka skidor, snowboard eller slade, for att gora nagot ihop. Jag och nagra andra ska nog testa pa slade grejen.

Hoppas ni har det bra,har hort att det ar sno hemma??

Snart kommer mamma och halsar pa vilket ska bli grymt kul!

Kyss Olgi

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lilla O!
Vilken otrolig tur att jag fått tre vackra döttrar.. Insåg hur en son troligtvis hade sett ut, hm
Vad kul att åka släde..
Idag har jag varit ledig och jobbat med pedagogiskt material som kan användas på HW-club. Jättekul att se om det funkar.
Jag kommer snart..
Kärlek/Mum

Anonym sa...

hej hej olga!!
nu har jag precis lyssnat på pippi med barnen,och ska nu gå hem för dagen!!
din mamma visade den snygga manliga bilden på dig! =)
ni ser ut att ha de jättebra, ska gå hem och läsa din blogg nu!!
hoppas allt är bra
kram malin!!!

Anonym sa...

Hej Olga??

I varje fall är du väldigt lik henne även om hon inte ser lika farlig ut. Vad det inga som hade morrhår istället för mustach? Det hade jag nog valt, mycket snyggare och fräschare. Hur mår Abdy? Vad hade han på sig på festen?
Sigge

Anonym sa...

HAHA jag kan inte sluta fnissaåt bilden.
/lisa