onsdag 17 februari 2010

Ciao prietenii

Jag mar bra men ar trott! Kravande men bra dag!

Idag pa fm sa delade vi ut skor till killar i byn, det gick valdigt snabbt och vi blev av med mycket skor sa det var jattelyckat! Hw cluben pa em blev daremot ganska kaotisk i och med att vi bara var 3 larare och det sprang in barn som inte skulle vara med...galler att ha talamod men ocksa att faktiskt saga ifran och "skalla" lite pa dem..

Val hemma lagade jag och Olivia middag; pasta med gronsakssas och sen gick jag och Martha pa en jattelang promenad, jatteharligt.

Nu sitter jag pa datorn och snart ska jag, Camilla och Martha se pa film.

Pa fredag kommer mummy!

Lovelovelove Olgen

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ciao vadå?? Vad betydet det??
Idag är stora packningsdagen o imorgon bitti kör jag ut mamma till Säve International Airport Terminal 5, gate 45C. (Hoppas att vi hittar)
Hoppas att Perla har något gott till er imorgon kväll.
Idag ska det komma ännu mer snö här och även till helgen!!
Varför kan det inte vara vår istället så att man kan plocka fram
kortbyxorna!!
Ha nu en bra Torsd/Fred och en riktig härlig Fredagkväll på Perla.

DAddy K.

Anonym sa...

Ciao O!
Idag har jag fixat en hel del här hemma..
Det känns som vi åker till Säve och flygpl. hela tiden..
Jag är så glad att snart vara hos Dig igen.
Skall bli så roligt att få träffa alla underbara barn och fina familjer.. Undrar om de känner igen mig?
Längtar oerhört efter att få hålla om lilla C. Blev så rörd av att tala med henne i telefonen. Kanske borde jag också börja läsa Rumänska, på allvar..

Att vi sitter på Pensionat Perla i morgon kväll känns så fantastiskt!!! Jag hör av mig i morgon när jag passerar gränsen mellan Ungern och Romania så vet Du..

Te quiero Mama

Olga sa...

Mamma! Ja de kommer kanna igen dig! Jag har berattat for folk i byn att du ska komma och de tycker det ar roligt, aven de som inte har traffat dig. Later jattebra! I och med att det ar en fodelsedag imorgon kommer vi alla vara kvar pa kontoret nar du kommer, har ett mote halv sex och stannar val till ca sex for att sjunga och sa kan jag tanka mig sa vi ses da.. Sov gott och hoppas resan imorgon gar bra! Ses imorgon! Karlek Lilla O

Daddy! Kompis betyder prietenii, men det kan ocksa betyda pojkvan beroende pa i vilket sammanhang man anvander det. Usch for sno..idag har det varit riktigt varmt har men regningt, ingen sno nu vilket ar sa skont! Tack och ha det sa bra dar hemma poppit, karlek Lilla O

Anonym sa...

Maten ni lagar låter alltid så himla go! blir alltid hungrig :)
Du är bäst. /Lisa