måndag 17 januari 2011

Ohh så hungrig


Det är världens vårdag här i Rumänien! Ganska så skönt ute och solen lyser, helt underbart!

Jag känner mig alldeles glad och hade helst velat stanna i community ännu längre och bara hängt med alla barnen.

Idag har jag...
-Varit hos Doktorn med Alex hela morgonen för att fixa health certificates till barnen.
-Jobbat lite på skolbyggnaden, det är nu bestämt att vi öppnar om en vecka- på måndag!
-Gjort hembesök ute i community och berättat för barnen att skolklubben börjar på måndag, vilken grupp dem är med i och vilken tid de har lektion.
-Sen blev det mycket lek och snack med både barn och föräldrar.

Direkt efter jag kom hem från jobbet, vid 18.00 så satte jag musik i öronen och gick ut på en powerwalk i en timma. Jag var verkligen sugen på att röra på mig, jag älskar att powerwalka och ville ha lite för mig själv att tänka.

Nu kom jag precis hem och ska nu äta middag med Julia, Camilla och Märtha. Jag är sååå hungrig! Sen går jag nog och lägger mig hyfsat tidigt ikväll för jag är rätt trött...

Hoppas ni mår bra, you know I love you!

Olgi

1 kommentar:

Anonym sa...

Ciao!

Vår?? Då kommer jag o Cotten direkt!!

Zigvard