söndag 30 januari 2011

Lovely weekend

Jag har haft en jättebra helg! Men jag hade nog behövt mer vila också...jag har haft fullt upp hela helgen.
Fredag: På kvällen var jag och Märtha över på middag hos de andra tjejerna. Det var jag, Märtha, Johanna, Alanna, Josefina och Alexandra.


Lördag: JAg och Alex åkte in till Arad redan vid 9 på morgonen för att träffa Diana. Vi shoppade, åt middag och var på bio: "The Tourist" med Angelina Jolie och Johnny Depp. Den var jättebra så jag rekomenderar den STARKT! Det var väldigt kul att få umgås mer med Diana, jag ser henne inte så ofta nu för tiden och jag tycker så mycket om henne! Kul att hänga med Alex också såklart! (vi umgås ju hela tiden haha) På kvällen hängde jag, Alex, Gid, Olle, Märtha, Alanna och Josefina. Vi bakade White chocolate Mud cake och såg på "The book of Eli" som jag också STARKT rekomenderar :)

Söndag: Jag sov till 11 vilket var skönt, det behövde jag verkligen...det var väldigt kallt i natt, vi tände ingen eld, men Camilla är i Sverige nu så jag bäddade in mig i dubbelt med täcken. :) Vid 13.30 åt vi våfflor med Alanna, Alex, Josfina, Johanna, Gid och Märtha. Ooh så gott, med grädde, frukt och allt möjligt. Det var en riktigt härlig dag. Jag lagade middag åt mig, Märtha och Julia ikväll och nu blir det Yorkshire tea och choklad, musik och prat..jag är trött...

Imorgon fyller Julia 21 år!! Vi ska fixa födelsedagsfrulle, ge presenter och ha Liz och Nigel på middag imorrn kväll.
Hoppas ni mår bra!

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Raring!

Din helg låter så mysig om jag jämför med min...
Magsjuka är INTE kul. När min var över var det dags för Higgen. Det har kännts som ett sjukläger, men nu är det över...

Tack för Ditt underbara brev, det är så härligt med ett riktigt brev, som Du hållit i...
Vi längtar alla mycket efter Dig nu och Tata och systrarna Stökåbök börjar se resklara ut.
Tror att resan genom Ungern mot Rumänien kommer bli en fin upplevelse också.
Själv räknar jag veckorna tills jag kommer, vad mysigt vi skall ha Du och jag...

Mest, mycket och alltid/Mum