tisdag 18 januari 2011

BRA DAG


Idag var det inget jobb utan möte för hela organisationen. Vi gick igenom och fick en överblick över hur denna terminen kommer se ut och fick en uppdatering över hur det går med alla projekt vi har och vad som ska komma.

Nu är kl 23.44 i rumänsk tid och jag kom precis hem från några kompisar. Jag, Alanna, Josefina, Johanna, Alex, Olle, Gid, Johnny och två tjejer; Olivia och Viktoria som hälsar på en vecka hade filmkväll. Vi såg på "Cool Runners" som handlar om några killar från Jamaica som vill ta sig till OS. Det var en kul kväll med massa godis, film, skratt, häng..och jag blev biten massa gånger av Alanni. Som vanligt. Bilden är på mig och Alanna för ett år sen.

Nu ska jag snart sova, men först facebooka lite...


Love you xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej O!

Fattar inte varför Du åker hela tiden?
Är katterna bättre och trevligare där, eller vad handlar det om?
Jag är inne och stökar i Ditt rum, aj aj säger mamma...
Sigge vill inte leka, bara vänta ut vintern säger han, hm...

kom snart Cotteungen