tisdag 12 januari 2010

IN ROMANIA!

Ciao!

Har data först idag så sorry för dröjsmålet men så kan det vara ute på landet om man nu får säga så..

Det är jätteroligt att vara här och träffa alla! Alla är inte här än men kommer väl att droppa in i denna och nästa vecka.

BArnen var extremt roligt att träffa, har saknat och tänkt på dem mycket. De var så glada att se oss...ni skulle sett dem; ropandes våra namn, stora kramar och stoooora leenden på läpparna. De är så goa!!!

Angående boendet så bor jag nu officiellt i ett tjejhus; nu har killarna flyttat ut och just nu bor vi 5 svenska tjejer och en australiensisk tjej här i Covasint. På fredag komnmer ytterligare tre svenska tjejer. Många svenskar med anda ord!'

Nu sitter jag i mitt rum tillsammans med Julia, på varsin dator. Josefinas föräldra är på besök och står nu i köket och lagar mat åt oss :)

Detta var i alla fall en liten kort uppdatering...hörs snart igen.

Puss och kram Olga

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ja, jag kan tänka mig att det blev
ett kärt återseende..
Antar att alla ville komma igång direkt med HW-club nu när de varit lediga så länge, lite struktur i deras tillvaro..
Är det O´key med deras kläder och skor, med tanke på vädret?

Kram Mum

Olga sa...

Hej mum! Ja det var kul!!! Hmm nja det ar det val inte pa alla...men igar sorterade jag och Martha bland skor som vi ska dela ut till alla skolbarn: blev 42 par sa det ar bra! Delade aven ut klader till ett nyfott bsrn.

LOVE LOVE LOVE OLga