tisdag 26 januari 2010

Hi to Sweden from Romania

Hej alsklingar!

Hur mar ni? Jag mar sadar, har haft en san jobbig huvudvark hela dagen och har lite halsont och sa...vet inte om jag haller pa att bli sjuk. Alla ar lite smaforkylda nu.

Nu sitter jag i alla fall i mitt rum (och mina fem rumkompisars) och kollar facebook, mail och bloggen. Lyssnar pa Tingsek "I love you", alskar den laten!

La familia! jag vill tacka for kortet ni skickade, jag fick det haromdagen! Jag blev valdigt overrasakad och glad! Hildis! ditt brev fick jag igar och jag blev jatteglad! Tack tack tack! Svar kommer omgaende!

Imorgon sa....
- aker Jocke till Irland for att jobba ett par manader, grymt kul kommer du fa!
- aker Sara till Hawaii i ett par manader! Ha det sa kul och halsa Ana!
- fyller Josefin 19! Wiiieee grattis!

Hor av mig snart igen! Till dess...XOXO / Silvia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sötnos!
Vad jobbigt om Du håller på att bli förkyld, vi har också haft en omgång här, pappa har fortfarande hosta..
Som vanligt har smågrabbarna klarat sig..
Imorgon väntas det in ett oväder med snö och ny kyla, hu..
Tänk på att hålla Dig varm om fötterna och drick gott varmt te för halsen.
Kram och kärlek/Mum

Anonym sa...

Hej!
Ja det är konstigt att jag och brorsan alltid klarar oss!!
Jag tror att det är en toppenidé att "gå i päls".
Dels är man alltid snygg och välklädd, men framförallt håller man sig varm..
Sköt om Dig sis..

Kram Sigge

Olga sa...

Mamma och Sigge!!

Ja det ar jobbigt att jag ar forkyld, ska dricka varmt och kla mig varmt...ja somliga har det bra om ar fodd med pals hordu Sigge..men jag vill inte kopa pals, det ar inte riktigt juste du vet. Hihi. Hoppas ni mar bra och att pappa blir battre snart! Pussar i massor fran er Olga