torsdag 14 januari 2010

Goodmorning!

Hur har ni det i Sverige? Kallt har jag hort? Vi har det ocksa lite kallt har, men inte alls som er..

Jag ska snart ata frukost och gora mig i ordning for jobbet. Har precis svarat pa nagra mail fran mamma, pappa, Lisa och Hedvig. Pratade med bade mamma och pappa pa telefon igar vilket var jattekul! Lite lustigt for jag ringde hem for att prata med dem men det var bara pappa hemma sa det blev bara att vi pratade. En liten stund efter det ser jag att jag har missat samtal pa min telefon fran mamma och rostmeddelande dar hon sager att hon langtade efter att prata med mig. Lite kul :) sa vi pratade ocksa sen.

Ha en harlig dag! PUsss Olga

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon Romania!

Javisst var det konstigt att vi ringde om varandra med tanke på att vi inte rings vid var och varannan dag precis..

Spännande med hur Ni utvecklar grupperna för HW-club och speciellt gruppen Ni skall ha för de äldre "barnen".
Mycket bra och det kommer ge massor tillbaka för både Er och ungdomarna. Ni kommer öka Er förståelse ännu mer för hur det är att vara ung i Siria och speciellt i Community..
Ska se om jag kan hitta lite samarbetsövningar, som Ni kanske skulle kunna ha nytta av..
Tycker Ni är helt fantastiska, men det vet Du***
Mycket kärlek och längtan../Mamma

Anonym sa...

Ciao Bella!

Hur har du det egentligen?? Längtar du väldigt mycker efter mig? Jag saknar dig mycket.
Tycker att ditt rum är mysigt och sover väldigt gärna på din säng.
Imorgon är det Lördag = STRÖMMING!!! Vad skall du göra imorgon?? Åka till Arad o Fika??
Kisses from Angus

Olga sa...

Angie Boy! Jag saknar dig otroligt mycket ska du veta, a vad jag alskar dig och din roda muka pals. Jag vill garna att du sover pa min sang, ha det sa mysigt. Karlek fran Mollan.

Mamma! Tack for uppmuntran..:) det hade varit jattebra med fler ovningar! Tack!! Halsa alla dar hemma, jag alskar dig. /Lilla O