tisdag 7 december 2010

Hello!

Tisdag och jag har precis ätit världens goaste frukost med Karin, Julia, Camilla och Märtha.
Det känns som om vi aldrig ses nu för tiden, vi är alla iväg mycket. Camilla är myclet med Aaron, och vi andra har varit iväg på olika håll. Jag är en del hos tjejerna i det andra huset och i helgen var ju jag och Alex i Cluj vilket var kul! Jag har en kompis som bor där som vi bodde hos lör-sön.
Det blev bowling, lite shopping, promenader, vi var ute och dansade och åt god mat. Det var en jättefin stad får jag säga även om jag faktiskt trodde att det skulle kännas som ännu mer än storstad än Arad. Vi åkte tåg dit och hem, allt som allt 10 timmar och det var sååå kul. Vi har alltid så kul ihop jag och alex och skrattade mycket. På hemvägen fick vi lite sura blickar när vi satt och vräkte i oss all vår goda mat och snacks. På ditvägen ringde vi och väckte Johnny 9.30 på lördagsmorgonen, han blev inte jätteglad haha...

Idag är jag som vanligt ledig på tis fm. och sen har vi våra grupper. Vi ska lifta in till Arad och troligtvis äta på McDonalds och sen gå på bio, mysigt!

Igår var det en bra jobbdag som bestod av städning och sorterande av skor. Vi ska ha skoutdelning i veckan vilket kommer bli KALABALIK. Vi som jobbade ihop igår var jag, Johnny, Aaron, Camilla, Olivia, Märtha, Josefina och Alex så dte var väldigt kul. Sen gick vi hem och umgicks med några familjer och det slog mig verkligen hur otroligt mycket jag verkligen älskar dem här barnen. JAg skulle kunna göra vad som helst för dem! JAg var också hemma hos en tjej (18 år tror jag) som precis har fått en liten bebis som är 3 veckor nu. Det sötaste jag sett tror jag..jag fick hålla honom och han var helt bedårande!

Efter jobbet igår kväll gick jag och Camilla hem till de andra tjejerna och tvättade kläder, vår tvättmaskin är trasig men ska nog försöka fixas i veckan. Jag gillar att tvätta så jag tycker detta är jobbigt! Sen stannde vi där en stund och pratade med Alex och Alanna innan jag gick hem och åt, duschade och sådär. Sen gick jag hem till dem igen och så hängde jag, Alanna, Johanna, Alex, Olivia, Josefina, Märtha, Gid och Johnny där på kvällen och drack gott vin.

Idag om två veckor åker jag hem så då ses vi!
Love you all

1 kommentar:

Anonym sa...

Raring!

Vilken härlig nyhet att Du gillar att tvätta, det skall jag komma ihåg...

Vi har fortfarande mycket snö, hoppas den ligger kvar till jul.
Är glad för varje dag som jag ser att Ni inte har alltför kallt. Känner sån oro för alla de små barnen hos Dig, nu när kylan kommer. Har Ni vinterjackor till allihop?

Krama på alla och hälsa att jag saknar och tänker på var och en...

Kram o kärlek/Mam